Blogtrottr
運動新聞 - 頭條新聞 - Yahoo奇摩新聞
瀏覽 Yahoo奇摩新聞上的最新運動頭條新聞。尋找最新新聞報導,包括運動頭條新聞的相關分析與意見。 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
卡布瑞拉開轟 老虎生吞金鶯
Apr 5th 2014, 07:40

麗台運動報 – 

上季美聯MVP卡布瑞拉(Miguel Cabrera)對金鶯轟2分砲,生涯的第2000安打,幫助老虎以10:4獲勝。

卡布瑞拉這場比賽手感火熱,5打數4安打、3分打點,八局下轟出的兩分砲,是生涯的第2000支安打,4月18日才滿31歲的卡布瑞拉,成為大聯盟在31歲以前達成此里程碑的第9人和第7快(晉身2000安俱樂部的會員。

卡布瑞拉在大聯盟奮戰12年,終於迎來這里程碑,賽後他表示:「我從來沒期待過,我會打出1000安,甚至更多,我沒想過這個人的問題,我想要的是,在球場上,找到方法,幫助我的球隊跟隊友贏球。」

「你能用什麼來形容卡布瑞拉這名打者呢?」老虎總教練奧斯摩斯(Brad Ausmus)賽後說,「最後,你很難找到適合的言詞來描述他是怎樣偉大的打者,不只是今天這場比賽,甚至可以擴大到棒球歷史,我來到這裡時間不夠長,但我已經無言來形容他了!」

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    loveebu012 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()