Blogtrottr
運動新聞 - 頭條新聞 - Yahoo奇摩新聞
瀏覽 Yahoo奇摩新聞上的最新運動頭條新聞。尋找最新新聞報導,包括運動頭條新聞的相關分析與意見。 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
石佛打控衛?帕克讚他傳球好
Jun 8th 2014, 07:20

麗台運動報 – 

NBA史上排前幾名的大前鋒鄧肯(Tim Duncan),認為他可以打控衛!

馬刺總教練波波維奇(Gregg Popovich)在今天記者發會時語出驚人,「他(鄧肯)曾經要求我要嘗試新位置,這是一個真實的故事,他認為自己應該是一名控球後衛。」

「這不是空穴來風,他有時候會用多運3次球向我證明,」波波維奇開玩笑說:「他原本應該將球傳給跟他身著同樣顏色T恤的人,但是他非要多運3次球,他也許是防備我讓他打控球後衛,我想我可能真的會那麼做。」

「我們還在討論那件事嗎?」馬刺主控帕克(Tony Parker)說:「我真的無法想像大家會在總決賽時討論這件事,這是個玩笑。」

「好吧,無可否認提姆(鄧肯)是一個偉大的傳球手,」帕克接著說:「每當他拿著球跟我討論這件事時,我都會選擇妥協,畢竟他10場比賽才會提出來1次。」

鄧肯承認在總決賽首場沒有幫助球隊,「首戰我有5次失誤,看來我確實退步了,我感覺自己已經不能勝任控球後衛的角色了。」

「但是我知道一個真正的控球後衛應該做些什麼,」鄧肯開玩笑說:「當你在場上,一定要把球送到正確的位置。」

San Antonio Spurs forward Boris Diaw (33), forward Tim Duncan (21), guard Tony Parker (9) celebrate after being Miami Heat at Game 1 of the NBA basketball finals 110-95, on Thursday, June 5, 2014 in ... 較多 
San Antonio Spurs forward Boris Diaw (33), forward Tim Duncan (21), guard Tony Parker (9) celebrate after being Miami Heat at Game 1 of the NBA basketball finals 110-95, on Thursday, June 5, 2014 in San Antonio. (AP Photo/Eric Gay) 較少 

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    loveebu012 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()